iso 9001 2015, iso 9001 2008, iso 14001:2015, iso 45001 , iso 2000:2018, belgesi
prodan_hakkımızda
prodan_blogger
prodan_youtube
prodan_twitter
prodan_facebook
iletişim logo
MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM TALİMATI

SORUMLULUKLAR

Genel Koordinatör ve Birim Sorumluları

TALİMAT

1 Müşterilerden gelen şikayetlerin alınması

Müşteri şikayetleri, öneri ve istekleri ilgili bölümler tarafından alınır. Gelen müşteri talepleri ayrıntılı bir şekilde Müşteri ile iletişim formuna kaydedilir. Bu bilgiler birim sorumluları tarafından Genel Koordinatöre iletilir.

2. Şikayetlerin Değerlendirilmesi

  • Genel Koordinatör İlgili bölümleri konunun içeriği doğrultusunda bir araya getirir.
  • Müşterilerden gelen şikayetler,istek ve öneriler aşağıda belirtilen tespitler yapıldıktan sonra değerlendirir.
  • Müşteri adı, adresi
  • Hizmet bilgisi
  • Şikayet,istek ve öneri konusu (Hatanın neden kaynaklandığının tespiti amacı ile)
  • Gerekli görülürse yerinde tespit
  • İlgili bölümler şikayetin nedenini araştırır ve şikayet sonucunda yapılacak faaliyetleri belirler.
  • 3. Şikayetin giderilmesi ve kontrolü

  • Şikayet, istek ve önerilerin karşılanması için belirlenen faaliyetler ilgili bölümler tarafından gerçekleştirilir.
  • Şikayet, istek ve öneriler giderildikten sonra belirlenen kontrol sorumlusu tarafından kontrol edilir. Ve Müşteri İletişim Formu Genel Koordinatöre iade edilir.
  • MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM TALİMATI ÖRNEK PDF İNDİR
     
    STANDARTLAR BİLGİLENDİRME BÖLÜMÜ