MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM TALİMATI
SORUMLULUKLAR
Genel Koordinatör ve Birim Sorumluları
TALİMAT
1 Müşterilerden gelen şikayetlerin alınması
Müşteri şikayetleri, öneri ve istekleri ilgili bölümler tarafından alınır. Gelen müşteri talepleri ayrıntılı bir şekilde Müşteri ile iletişim formuna kaydedilir. Bu bilgiler birim sorumluları tarafından Genel Koordinatöre iletilir.
2. Şikayetlerin Değerlendirilmesi
Genel Koordinatör İlgili bölümleri konunun içeriği doğrultusunda bir araya getirir.
Müşterilerden gelen şikayetler,istek ve öneriler aşağıda belirtilen tespitler yapıldıktan sonra değerlendirir.
Müşteri adı, adresi
Hizmet bilgisi
Şikayet,istek ve öneri konusu (Hatanın neden kaynaklandığının tespiti amacı ile)
Gerekli görülürse yerinde tespit
İlgili bölümler şikayetin nedenini araştırır ve şikayet sonucunda yapılacak faaliyetleri belirler.
3. Şikayetin giderilmesi ve kontrolü
Şikayet, istek ve önerilerin karşılanması için belirlenen faaliyetler ilgili bölümler tarafından gerçekleştirilir.
Şikayet, istek ve öneriler giderildikten sonra belirlenen kontrol sorumlusu tarafından kontrol edilir. Ve Müşteri
İletişim Formu Genel Koordinatöre iade edilir.
MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM TALİMATI ÖRNEK PDF İNDİR