iso 9001 2015, iso 9001 2008, iso 14001:2015, iso 45001 , iso 2000:2018, belgesi
prodan_hakkımızda
prodan_blogger
prodan_youtube
prodan_twitter
prodan_facebook
iletişim logo
HİZMET ŞARTLARININ BELİRLENMESİ TALİMATI

1.SORUMLULUKLAR

Genel Müdür, Pazarlama Satış Sorumlusu.

2.TALİMAT

1.1 Müşterilerden Tekliflerin alınması ve Ürün şartlarının belirlenmesi.

1.1.1 Özel Müşteri talepleri.

Müşteriler, faks mesajı, mektup veya sözlü olarak teklif isteyebilirler. Sözlü olarak alınan teklif istekleri için, Müşteri Görüşme Formu’na müşteri ve talepleri ile ilgili bilgiler ayrıntılı bir şekilde kaydedilir. Bu talepler ,

Hizmet bilgisi ( Hizmet cinsi)

Hizmet Süresi

Kullanılacak Malzeme bilgisi

Ödeme şartları

Müşteri malı

Kullanılacak Araç-Gereç durumu

Kullanılacak İş gücü

2.1.2 İhale Bilgisi

İhaleler İhale Takip Sorumlusu tarafından resmi gazete, internet vb. ortamlardan sürekli olarak takip edilir.

Değerlendirmeye alınacak ihaleler belirlenir ve İhale dosyası temin edilerek değerlendirmeye alınır.

HİZMET ŞARTLARININ BELİRLENMESİ ÖRNEK PDF İNDİR
 
STANDARTLAR BİLGİLENDİRME BÖLÜMÜ