1.SORUMLULUKLAR
Genel Müdür, Pazarlama Satış Sorumlusu.
2.TALİMAT
1.1 Müşterilerden Tekliflerin alınması ve Ürün şartlarının belirlenmesi.
1.1.1 Özel Müşteri talepleri.
Müşteriler, faks mesajı, mektup veya sözlü olarak teklif isteyebilirler. Sözlü olarak alınan teklif istekleri için, Müşteri Görüşme Formu’na müşteri ve talepleri ile ilgili bilgiler ayrıntılı bir şekilde kaydedilir. Bu talepler ,
Hizmet bilgisi ( Hizmet cinsi)
Hizmet Süresi
Kullanılacak Malzeme bilgisi
Ödeme şartları
Müşteri malı
Kullanılacak Araç-Gereç durumu
Kullanılacak İş gücü
2.1.2 İhale Bilgisi
İhaleler İhale Takip Sorumlusu tarafından resmi gazete, internet vb. ortamlardan sürekli olarak takip edilir.
Değerlendirmeye alınacak ihaleler belirlenir ve İhale dosyası temin edilerek değerlendirmeye alınır.
HİZMET ŞARTLARININ BELİRLENMESİ ÖRNEK PDF İNDİR