iso 9001 2015, iso 9001 2008, iso 14001:2015, iso 45001 , iso 2000:2018, belgesi
prodan_hakkımızda
prodan_blogger
prodan_youtube
prodan_twitter
prodan_facebook
iletişim logo
KURUM KURULUŞ ODAKLILIK PRENSİBİ

Bu prensip aynı zamanda Müşteri Odaklılık Prensibi olarak da isimlendirilmektedir.ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Müşteri odaklılık ilkesinin temelinde ticari hayatın şüphesiz ilk hedefi olan ve kazanmak için kurum ve kuruluşların tüm eforlarını sarfettikleri Müşterinin beklenti ve isteklerinin karşılanarak Müşteri memnuniyetinin sağlanmaya çalışılmasıdır.

ISO Belgesi Kalite Yönetim Sistemi açısından Müşteri: “Beklentisi olana” denir Bu nedenle Müşteri Beklentilerinin karşılanabilmesi için etkin bir ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Kurulmalı ve uygulanmalıdır.

:iso belgesi müsteri memnuniyeti beklentisi prensibi ilkesi nedir iso 9001 kalite yönetim sistemi prensipleri ilkeleri
 

ISO 9001-2008 KYS Müşteri odaklılık prensibi Müşteri memnuniyetinin sağlanması kuruluşun geleceği için en temel kriterdir. Kuruluşlar müşterilerine bağlıdır, bu nedenle müşterinin şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçları ,beklentileri iyi anlaşılmalıdır. Müşteri şartlarını yerine getirmeli ve Müşteri beklentilerini de aşmaya istekli olmalıdır.

 
STANDARTLAR BİLGİLENDİRME BÖLÜMÜ