iso belgesi,iso 9001 belgesi,iso 9001 2000 belgesi,iso 9001 2008 belgesi,iso kalite belgesi,kalite yönetim sistemi belgesi,iso belgelendirme,iso kalite sistemi
blogger
google plus
twitter
facebook
İSTANBUL TEL: 0212 570 55 95
ANKARA TEL: 0312 419 64 00
BURSA TEL: 0224 256 83 66
KURUM KURULUŞ ODAKLILIK PRENSİBİ

Bu prensip aynı zamanda Müşteri Odaklılık Prensibi olarak da isimlendirilmektedir. ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Müşteri odaklılık ilkesinin temelinde ticari hayatın şüphesiz ilk hedefi olan ve kazanmak için kurum ve kuruluşların tüm eforlarını sarfettikleri Müşterinin beklenti ve isteklerinin karşılanarak Müşteri memnuniyetinin sağlanmaya çalışılmasıdır.

ISO Belgesi Kalite Yönetim Sistemi açısından Müşteri: “Beklentisi olana” denir Bu nedenle Müşteri Beklentilerinin karşılanabilmesi için etkin bir ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Kurulmalı ve uygulanmalıdır.

:iso belgesi müsteri memnuniyeti beklentisi prensibi ilkesi nedir iso 9001 kalite yönetim sistemi prensipleri ilkeleri
 

ISO 9001 KYS Müşteri odaklılık prensibi Müşteri memnuniyetinin sağlanması kuruluşun geleceği için en temel kriterdir. Kuruluşlar müşterilerine bağlıdır, bu nedenle müşterinin şimdiki ve gelecekteki ihtiyaçları ,beklentileri iyi anlaşılmalıdır. Müşteri şartlarını yerine getirmeli ve Müşteri beklentilerini de aşmaya istekli olmalıdır.

 
Sık Sorulan Sorular